Tupaantulijais potretit.
Takanakki on melkein kulumaton.
Eikä etusessakaan pahemmin ole vaihtotarvetta.
Ei hassumman näköinen kojelauta.
Hyvin polvia suojaavat läpyskät.
Onkohan montakaan pyörää Suomessa alkuperäisellä putkella?
Koska antiikki Nokialainen on N kasi ja toiminut kuin ajatus neljävuotta, olkoon tämä BMW F 800 R sitten F kasi.
Vaikka neljä vuotta on puhelimelle pitkä aika, toki pyörän pitää kukkua huomattavasti kauemmin.
Volkkarin uumenissa F kasi matkusti uuteen kotiin, aamun koleus määräsi tämän ratkaisun.
Tutustuminen pyörään alkaa vähitellen, ehkä jo tänä iltana pieni lenkki. Ilman hanskoja toki kävin postilaatikolla, keveys teki sen, ettei tarvinnut juuri funtsata, josko etupää lähtee omille teille. Jalat tapeilla koko rospuutto tie! Ykkönen tuntuu pitkältä, kuten Ducatissakin, koska vaihteita on kuusi, luulisi, että se voisi olla hieman hitaampi. Etuhammasrattaan pienentäminen auttaisi, kyllä F kasissa nopeus riittää isommilla vaihteilla. Vaikka tottumuskysymys tämäkin varmaan. Ajoltaan muistuttaa hyvin paljon Anssun Ducatia, ei paha.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti