Cooplix ilmanpuhdistajan aukkoon, ja salama soimaan.
Kuvassa näkyy parimilliä jopa neulaa!
Kuvaa varten otin kaasuvaijerin irti yläpäästä.
Tässä kuvassa neulaputki täyttää koko aukon. Diagnoosi, kaasuvaijeri vetää luistia ja neulaa ylöspäin. Toimenpiteet: Välisäätömutteri pois vaijerin säädöistä, pitäisi juuri kattaa tuon aukon.Kaasari irti, jälleen kerran luistinpuoli purkuun, vaijeri irti, säätöruuvi pois. Vaijeri takaisin kannen läpi, säätöputki ilman ylimääräistä ruuvia kiinni. Kansi kiinni, jousi paikalleen vaijerin päähän, neula pitimineen luistin sisälle, vaijerin pudottaminen isommasta reijästä luistin pohjan läpi pienempään reikään, samalla vaijerin lukitus osa omalle paikalleen, ettei vaiveri lähde irti kolostaan. Kansi kiinni, vaijeri kaasukahvaan kiertämällä, kahva kiinni. Uusi kuva, joka oli tällainen:
Tilanne on sama kun kuvassa jossa vaijeri on kokonaan irti yläpäästä, siis sellainen, kuin pitää ollakin. Nuo röpelöt täytyy tarkistaa, jos ovat irtoavaa kuonaa, ei hyvä, kun ovat ilmanpuhdistimen kaasarin puolella!
Koekäyttö osoitti toimenpiteen onnistuneeksi, nyt kiertelin jo vähän reippaammin kaasua. Olin silloin tällöin ruiskinut öljyä tulpan reijästä männänpäälle seisokin aikana, vielä porauksenkin jälkeen. Nyt on sen öljyn aika tulla pois moottorista, mitään suurta savutusjuhlaa ei kuitenkaan ole ilmnnyt. Eikä vaihdelaatikon täyttöputkessa ole sykkivää painetta, joten siellä päässä stefan pitäisi olla kunnossa. Vuorossa on yleistä fiksaamista, takasuoja kiinni kinnolla, ottanut käynnin aikakan kunnon resonansseja, kun ruuvit vain työnnetty reikiin pitämään suojaa jotenkuten paikalla. Moottorin pitäisi olla siinä kunnossa, kuin minä sille osaan tehdä, kannen pulttien kiristys, oikeaan momenttiin huomenna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti